• UA / RU
  • Дуже часто продавці маскують історію автомобіля після ДТП косметичним ремонтом, щоб продати його швидко та дорожче. Пересічному автомобілісту складно помітити приховані дефекти, які можуть впливати на технічний стан транспорту. Як розкрити обман за допомогою перевірки ЛКП і не купити «кота в мішку», розповідаємо нижче.

    Чому якість лакофарбового покриття настільки важлива

    При заводському фарбуванні фарба наноситься автоматично та рівномірно на всі ділянки кузова. Враховуючи, що процес автоматизований за заданими параметрами, то товщина ЛКП транспортного засобу максимально однакова на всіх деталях.

    Інша річ, якщо виріб шпаклюють та фарбують після ДТП. Так, на СТО ця процедура завжди проходить вручну. Відповідно, домогтися такої ж якості практично ніколи не вдається — пофарбована деталь відрізняється за товщиною від рідних.

    Як показує практика, фарбування кузова в 90% відбувається через потрапляння авто в аварію. А значить покупця, насамперед, повинен насторожити цей момент через дві вагомі причини:

    • Автомобіль, який пережив серйозне ДТП, може бути технічно небезпечним для нового власника. Таке придбання стає фінансовою ямою у майбутньому;
    • Неякісна шпаклівка та фарбування призводить до утворення корозії, що викликає тріщини.

    Перевірка ЛКП товщиноміром

    Товщиномір — спеціальний прилад, що дозволяє визначити, фарбували повторно машину чи ні. У використанні він не вимагає особливих навичок, тому впоратися з ним зможе будь-який водій. По суті, його необхідно тільки піднести до елементів кузова під прямим кутом, щоб побачити рівень шару фарби.

    Нормальне значення приладу — до 200 мкм. Вище показники свідчать про повторне фарбування.

    Цифра 300 мкм може бути у разі легких дефектів. Так, власник зафарбував подряпину на двері від ключа, що не несе загрози для водія та пасажирів під час експлуатації ТЗ. Але може стати приводом для торгу.

    При 1000 мкм, найімовірніше, що під фарбою є і шпаклівка, а показник понад 1000 мкм говорить про капітальні відновлювальні роботи кузова.

    Перед оглядом машини радимо також дізнатися, які стандартні показники ЛКП повинні бути у конкретної моделі, оскільки вони відрізняються.

     

    Що потрібно перевірити товщиноміром — рекомендації від AutoStar

    Ми рекомендуємо перевіряти щонайменше п'ять точок на одному кузовному елементі, тобто п'ять разів прикласти прилад до виробу: дах машини, капот, кожне крило, двері. Чому? Іноді фарбують лише частину елемента кузова. Якщо ви прикладете один раз товщиномір до сторони, яка не постраждала у ДТП, то так і не дізнаєтесь правду.

    Також не забувайте перевіряти стійки кузова. Це нижня лінія від скла до даху.

    Коли товщиномір може помилятися

    • Товщиномір покаже некоректні дані на брудній машині. До того ж використання приладу по багнюці псує і гаджет, і ЛКП авто. Оглядати слід чистий транспорт.
    • При встановленні навісних старих деталей від інших авто в оригінальному фарбуванні товщиномір покаже стандартні значення.

    Отже, підсумуймо. Машина після косметичного фарбування (перефарбоване крило) може не викликати побоювання у покупця, оскільки такий ремонт не впливає на технічний стан транспорту, навіть якщо показники товщиноміра не відповідатимуть нормі. Коли страждає конструкція кузова після сильної аварії, це вагомий аргумент відмовитись від угоди.

    Поверніть у вертикальне положення
    Анастасія Безкоштовна консультація
    00:00
    Вітаємо! Чим ми можемо допомогти Вам?


    Задати питання