• UA / RU
  • Товщиномір фарби – прилад, який може стати в нагоді не лише оцінювачам чи механікам, а й при купівлі автомобіля. Що варто знати про цей пристрій? Коли він корисний і як він працює? Детальніше про товщиномір фарби ви можете дізнатися з нашої статті.

    Що таке товщиномір фарби і як він працює?

    Товщиномір фарби - це прилад для вимірювання товщини лакофарбового покриття автомобіля. Визначене таким чином значення допомагає встановити, чи відповідає дійсності надана автовласником інформація про історію ударів та інших дорожніх пригод. Це відбувається тому, що датчик показує товщину кожного неметалевого шару на поверхні автомобіля. Якщо він показує більше значення, це означає, що поверхня лакофарбового покриття автомобіля була пошкоджена.

    Товщиномір лакофарбового покриття випускається в різних модифікаціях - як базових, так і більш просунутих, з сучасними датчиками. При виборі конкретної моделі варто звернути увагу на те, щоб це був продукт перевіреного, авторитетного бренду. Якщо ви купите випадковий, найдешевший датчик фарби, то в результаті можете отримати обладнання, що показує невірні значення.

    Базова модель використовується для вимірювань на сталевих або оцинкованих поверхнях. Щоб виміряти товщину фарби на алюмінієвій поверхні, вам доведеться витратитися на дорожчий і професійніший колірний мірник.

    Автомобільний товщиномір фарби - коли він корисний?

    Товщиномір автомобільної фарби корисний у багатьох ситуаціях. Одна з них - це купівля автомобіля з пробігом - вам варто обзавестися цим приладом до того, як ви приймете остаточне рішення про покупку. Проте важливо пам’ятати, що не існує заздалегідь встановленого списку значень. Найчастіше, проте, правильна товщина фарби на автомобілі становить 100-200 мікрон - у разі дрібного ремонту вона може досягати 300 мікрон. Будь-яке вище значення вже означає втручання у лакофарбове покриття. Якщо ж вона досягає 1000 або 2000 мікрон, приховати усунення серйозних пошкоджень стає неможливим.

    Важливо, щоб товщина фарби була однаковою по всій поверхні автомобіля - у безаварійних машин вона має бути однаковою незалежно від місця розташування, включаючи бічні сторони. Якщо датчик показує більшу товщину в якомусь місці, можна припустити, що власник ремонтував кузов. Зайвий шар шпаклівки зазвичай означає незначне зіткнення або набагато серйознішу аварію.

    Як відомо - недобросовісні продавці намагаються приховати таку інформацію від покупця. Тому в ситуації, коли манометр показує зайвий шар фарби, завжди рекомендується проконсультуватися з приводу отриманої інформації з людиною, яка хоче продати автомобіль, і попросити показати сервісний журнал. Якщо автовласник підтвердить наявність пошкоджень в минулому і правильність нанесення шпаклівки, то причин для занепокоєння немає. Проте використання датчика товщини фарби іноді може врятувати вас від купівлі автомобіля у ненадійного власника, який намагався приховати від вас інформацію про значні пошкодження.

    Коли товщиномір фарби не потрібен?

    Залежить від ситуації! Якщо ви плануєте найближчим часом придбати автомобіль з пробігом, то прилад допоможе вам дізнатися історію транспортного засобу і переконатися в правдивості людини, яка продає машину. Якщо ж ви вирішили скористатися пропозицією від відомої компанії, що займається продажем автомобілів після лізингу, товщиномір фарби може виявитися непотрібними витратами.

    Поверніть у вертикальне положення
    Анастасія Безкоштовна консультація
    00:00
    Вітаємо! Чим ми можемо допомогти Вам?


    Задати питання